luni, 22 septembrie 2008

Am mai crescut putin

Ce inseamna de fapt 3 luni? In unele cazuri poate insemna o viata de om, poate aduce schimbari atat de radicale si de rapide incat atunci cand iesi din starea asta nu reusesti nici macar tu sa te recunosti. Am avut timp in ultima mea vacanta "scolara" sa ma gandesc la mine si la cei din jur si am ajuns sa realizez unele lucruri importante iar altele sa devina o enigma.

Am inteles ca desi vreau sa cred ca toti oamenii sunt buni si iubitori exista persoane care pur si simplu nu sunt asa. Persoane care cauta sa iti faca rau desi nu vezi decat o sincera prietenie din partea lor. Sunt oameni pe care ii poti considera inteligenti, chiar genii si care sa fie atat de influentabili incat te fac sa te intrebi daca nu cumva ai nimerit intr-un univers paralel. Sunt oameni care par ca au multe de zis, ca se respecta si cand ajung sa faca ceva care sa ii reprezinte isi modeleaza personalitatea dupa cum dicteaza ceilalti, si din nou simti ca ai aterizat in alta lume.

Am invatat ca intotdeauna exista doua versiuni ale unui eveniment si ca unii oameni au un talent natural de a prezenta totul ca si cum ei au fost victima intregii povestiri. Am invatat ca singura calitate care merita apreciata cu adevarat este sinceritatea si ca toate restul palesc in prezenta ei. Am invatat ca nu trebuie sa iti pierzi timpul stand intr-o situatie care te face sa te simti prost doar pentru ca nu ai nimic mai bun de facut.

Dar cea mai importanta lectia a fost ca lumea nu devine mai gri sau mai anosta doar pentru ca ai renuntat la copilarie, abia acum incepi sa traiesti. Viata incepe cand incetezi sa visezi si atat. Ea incepe cand faci primul pas pentru a ajunge la stele.

Un comentariu:

Unknown spunea...

true. sad, but true.