luni, 22 septembrie 2008

Blog? De ce nu?

Ce este un blog?


M-a amuzat teribil o definitie data de un prieten de-al meu care tocmai si-a lansat unul: “un fel de da kkt-ul mai departe”. Este adevarat. Majoritatea oamenilor, dupa o zi grea de munca vor sa se destinda, sa mai rada putin. Dupa un timp, daca ceea ce scrie pe blog e destul de interesant, intervine si obisnuinta: “ia sa vad ce mai e nou pe aici”. Daca nu ma crezi vezi ultimul trend de admirat prostia si penibilul: pitzipoance si cocalari sau arunca o privire pe blogurile de pe primele locuri din trafic.ro.


Blogul meu? Cu riscul de a o da in bara, nu l-am facut sa fie competitiv, unicat, recunoscut mondial sau ambitii de acest gen. L-am facut pentru mine si pentru cei care cred ca am ceva de zis, pentru cei care imi impartasesc ideile si preferintele.. sau nu. Primul motiv este ca intotdeauna am fost de parere ca atunci cand vrei sa te cunosti vorbeste cu un prieten si da-ti ocazia sa observi cum gandesti. Sunt sigura ca vei fi la fel de fascinat ca si mine de ceea ce e capabila sa produca mintea ta si cat de clare vor deveni lucrurile odata formulate. Al doilea motiv: intotdeauna mi-a placut un schimb de idei sanatos. Mereu ma indoiesc de propriile ganduri si uneori e bine sa ai parte si de o a doua parere. Ceea ce esti este fascinant si ceea ce ai de spus ma intereseaza. Vreau sa te provoc sa iti exprimi opinia, sa-ti formulezi gandirea.


Te invit la conversatie.

Niciun comentariu: