vineri, 10 octombrie 2008

Despre Relatii

Am intrat pe un site dedicat studentilor care are o tema interesanta pe forum: "cum sa ai o relatie frumoasa cu o fata". In principal spune barbatilor, sau mai bine spus baietilor, cam ce trebuie sa faca ca sa aiba relatia de vis. Raspunsul meu: nu e chiar asa.

Din experienta mea si a celor din jurul meu am invatat niste lucruri destul de importante. In primul rand trebuie sa recunoastem toti, odata pentru totdeauna, ca desi facem parte din aceeasi specie suntem fundamental diferiti. E doar o chestiune de comunicare. Nu asa cum o definim noi fetele: de ce nu imi spune ce simte, de ce nu comunica cu mine, de ce nu imi spune problemele lui, ci mai degraba o intelegere a modului de comunicare a partenerului (mai pe scurt sa vorbesti pe limba lui/ei). Noi vorbim despre sentimente, ei nu, noi comunicam alandala, ei nu. Nu este esential ca intr-o relatie sa se vorbeasca incontinuu, uneori tacerea are locul ei, dar este esential ca ambii sa fie familiarizati cu dialectul sexului opus.

In al doilea rand, ceea ce nu stiu fetele, e ca baietii se indragostesc mai usor decat noi. Barbatii nu sunt cele mai rationale creaturi intr-un inceput de relatie dar femeile da. Cat despre care e diferenta intre tipele care au o groaza de baieti si cele care duc lipsa este usor de observat: primele ii lasa sa fie asa cum isi doresc, adica sa le vaneze, sa le caute, barbatii vor in general ce nu pot avea (si e valabil si pentru fete uneori) dar asta nu inseamna sa se exagereze. Lasa-l sa-si faca damblaua si ramai independenta de el. Daca alergi dupa tipi nu le dai alta alternativa decat sa fuga de tine.

Al treilea punct critic este cand devii dependenta de el si il lasi sa devina centrul universului tau. Nu te sacrifica pe tine pentru un tip pe care abia l-ai cunoscut. Atat timp cat iti pastrezi independenta si nu ceri de la el ce ai sacrificat voluntar o sa fie totul ok. Daca te bazezi pe el sa umple golurile din viata ta te inseli amarnic, cere respect, atentie dar nu te astepta sa devina un supliment la propria viata. Nu o sa vezi niciodata un tip ca isi suna frizerul si ii spune: "Trebuie sa aman programarea de azi pentru ca eu si prietena mea trebuie sa petrecem mai mult timp impreuna".

... Just saying...

Niciun comentariu: