miercuri, 5 noiembrie 2008

Bucuresti

Mi se pare mie sau Bucurestiul e din ce in ce mai jegos? Cu ocazia alegerilor au fost daramate garajele din spatele blocului si a fost turnata o bordura. Au pus chiar si niste banci apreciate de "baietii de cartier" de pe aici. Acum, dupa aproximativ 3 luni locul e o cocina infecta. Gunoaie peste tot, haine aruncate, hartii, peturi de bere, etc.
E normal veti spune, doar traiesti in Bucuresti! Acum vin eu si va intreb: care parte din toate astea vi se pare normala? Faptul ca marea majoritate a bucurestenilor este o adunatura de jegosi sau ca 200 de metri de bordura au ajuns in halul asta in doar 3 luni? Eu cred ca exista o relatie de cauzalitate aici.

Inca o reactie pe care o vor avea cei care citesc: pai nu e vina mea, eu vreau sa fie curatenie dar daca toata lumea arunca pe unde apuca.... Pai, ESTE vina ta pentru ca nu faci decat sa incarci de si mai multe gunoaie orasul procedand dupa metoda sunt bou deci fac ce face cireada sau pentru ca te uiti scarbit cu nasul pe sus, tinandu-ti respiratia, cand vezi cate un maldar de gunoi fara sa pui mana pe o lopata sau un bat si pe un sac si sa cureti zona din jurul blocului TAU!
Trebuie sa recunoastem, nimeni nu ar face asta pentru ca toti avem senzatia ca e o munca degradanta pentru titlurile adunate de-a lungul vietii pe hartie. Hai sa va dau o veste: nu e nimic degradant in a face curat in propria "ograda".

Cand vezi ca totul este curat parca nu iti mai vine sa arunci pe unde apuci. Asa m-am simtit in afara unde, cand vedeam cat e de curat, luam frumos ambalajul, il puneam in buzunar si il caram cu mine pana dadeam de un cos de gunoi pentru mi-ar fi crapat obrazul de rusine sa fiu prima care arunca in iarba sau pe strada chiar si cea mai mica hartie.

Da, stiu, haimanalele astea din ziua de azi sunt de vina. Nu neaparat, haimanalele astea au rectionat chiar laudabil la propunerea de a face curat in zona si au dat si motivul pentru care s-au strans gunoaiele: cosul nu a fost golit de mai mult de o saptamana, rusinica primarului in cazul asta. In schimb persoanele mai respectabile din bloc au strambat din nas, au zis ca nu au timp si s-au intors la televizorul din casa lor curata.

O ultima precizare pentru cei care cred ca tiganii sunt singurul impediment in calea unei Romanii civilizate: am vazut un tigan care s-a dat jos dintr-un Audi din care rasunau vesnicele melodii de salam si guta si a dus la gunoi hartiile din masina. Imi venea sa ma duc sa dau noroc cu el cat de civilizat mi s-a parut gestul. Pe urma am luat un taxi condus de un roman care, fiind oprit la stop, a deschis usa si a aruncat in strada toate gunoaiele din masina dupa care a plecat cu un ranjet tamp. Nu mai zic ca a reactionat de parca l-am injurat de mama cand i-am atras atentia.

Asta e Bucurestiul dar tine de noi sa facem o schimbare, ce ai facut TU azi pentru a-ti schimba viata in bine?

Niciun comentariu: